Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

miercuri, 7 iulie 2010

Lupta cu mine!

Ma trezesc zi de zi din ce in ce mai greu,
Pe zi ce trece ma schimb sunt eu,
Lupt cu mine insumi si pierd,
Chiar nu stiu ce sa mai cred,
Imi ascult sufletul cum plange,
Inima in mine incet incet se sparge,
Din cauza celor din jurul meu ma schimb mereu,
Acum rad mai incolo plang maine ma doare,
Ce vreau este o picatura de culoare,
O raza maestoasa de soare,
In o lupta acerba cine va iesii invingator oare?
Eu un suflet pur sau rautatea ce ma copleseste,
Caldura sufleteasca incepe de ma paraseste,
Dorinta de a fii implinit in mine creste,
Vreau sa revin la vechiul eu as da putin in regres,
Sa fiu exact cum eram in copilarie,
Dar totusi as vrea sa ma intorc in amintire,
Sunt intro schimbare incontinuu un continuu proces!

Un comentariu: