Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

miercuri, 29 septembrie 2010

Rumba din sufletul meu!

In fiecare zi a vietii mele ascult aceelasi ritm in suflet,o melodie care ma face sa dansez in viata si sa suspin in aceelasi timp.
Imi amintesc si acum cand visam cu ochii deschisi la o dragoste eterna o dragoste din basme cu o fata frumoasa cu ochii schimbatori
ca vremea,un par rosiatic ca si dragostea sau negru ca si abisul intunecat un chip de copila care sa fie o femeie de fata cu toti dar
o curva in pat cu barbatul ei...dar ce pot spune ca nu am gasit-o sau poate am dat de ea demult dar nu am ochi pentru ea.
Oare ai avut acel sentiment cand inima precum iti canta dar defapt o doare ca nu si-a indeplinit misiunea de a te cupla cu o fata
potrivita si demna de tine si ti-a dat numai rebuturi desi sufletul o imbratiseaza si ii spune ca flacara din ea sa nu moara caci
isi va duce la capat misiunea ei candva dar nu se stie cand,niciodata nu iti vei da seama cu usurinta cand ai dat de persoana
nici prin un sarut sau o atingere,pur si simplu iti dai seama foarte greu compatibilitatea nu se masoara in sex atingere sau sarut
ci mai degraba prin aceea legatura sentimentala care nu se simte decat in momentul potrivit acel moment e unic si greu de atins.
As vrea uneori cand stau pe ganduri sa ma intorc in trecut sa schimb ceva...nu stiu ce dar ceva care sa nu imi fi daunat la viata mea
si altora sa fie bine poate ca prezentul ar fii mai stralucitor cum as vrea sa nu simt pur si simplu ca ceva lipseste,ceva e lipsa
o pata de culoare o piesa de puzzel dar nu imi dau seama ce este si asta este al dracului de greu caci ma macina si in ziua de azi.
Am gresit logic cum orice om face asta numai ca de prea multe ori am gresit si sfaturi care eu le dadeam altora sa ii invat eu nu
le-am putut urma dar nu imi dau seama de ce...dar un lucru este cert pe tine insuti nu te poti ajuta ci doar pe cei din jur iar cei
care zic ca te poti ajuta si singur este o vrajeala se mint pe ei insusi ca ei in adancul lor sunt la pamant dar zambesc de fatada
cand sufletul lor este in moarte clinica si tanjesc spre ajutorul altcuiva dar nu vor sa recunoasca ca au nevoie de ajutor din cauza
orgoliului si onoarei care ii infrange.
Eu ma bucur ca nu m-am schimbat in totalitate caci altfel eram o masinarie fara sentimente si ii multumesc constiintei ca nu ma lasat
inima inima imi da putere sa merg inainte chiar daca sunt doborat la pamant pot sa ma ridic usor greu nu conteaza dar tot inainte
tiind sa merg....

2 comentarii:

  1. foarte frumoasa:)
    dar trista:|
    ma regasesc printre randurile acesteai poezii:-<
    bravo esti foarte talentat:*:*tine-o tot asa
    ai grija de tine:*
    si nu uita ca cineva acolo undeva se gandeste merau la tine cum te simti daca ti-e bine sau ti-e rau..
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Legile lui Murphy despre dragoste :
    ( mă rog, una dintre ele suna cam așa )
    ” Dragostea îi determină pe oameni să facă lucruri prostești ”
    ce simplu sună nu?
    take care

    RăspundețiȘtergere