Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

miercuri, 11 ianuarie 2012

Realitate Realista

Si ma trezesc intre patru pereti,crapati reci albi si plini de amintiri sa vad ca defapt intervine aceelasi cacat dar o zii diferita alta data diferita alt an alta secunda alta clipa.Si cum ma uit la ceas cu ochii incetosati parca vreau sa cred ca visez dar realizez ca degeaba aberez nu are rost sa delirez si imi iau o pereche de blugi pe mine care imi pare mie potrivita cu starea mea,un tricou cat mai color sa nu se vada ca sunt lipsit de culori sufleteste.Imi trag aceeasi skater shoes in picioare care ii ador caci ma reprezinta mp3-ul in urechi cu piesa mea favorita dau volumul la maxim vorba lu Maximilian si cum ies pe usa parca invat sa merg pt prima data si ma uit pe cer vad ca e senin aerul mi se pare cam greu parca as fii la o altitudine montana dar realizez ca ma preseaza realitatea care imi aminteste ca trebuie sa ma zbat sa nu mor sa nu stau sa astept ca cineva sa vina sa ma intrebe 'Carlo vrei niste bani?' stiu ca astea sunt imagini ireale in mintea mea caci constiinta incearca sa imi dea un impuls  si in plus uneori mai am si flashback-uri parca ma vad alaltieri cand eram mai mic cand ieseam pe strada cu castile cumparate de la non-stop la un pretz jalnic dar erau niste chinezarii bune care ma tineau o saptamana si cu primul mp3 pe care il auzeam pe Eminem,Tupac,Dr Dre si Ice Cube si le fredonam melodiile nestiind adevaratul sens al versurilor lor dar era frumos caci pe anii ce au trecut am inteles treptat ce spuneau ei defapt era despre experienta lor viata lor ei preferau sa o cante nu ca mine sa o scrie si atat au preferat sa mearga mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu