Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Culoarea din sufletul meu!

Din a mea dorinta ce ma macina,viata mea ai aparut,
Ai reusit sa imi insuflii acel ceva ce de demult am pierdut,
Nu imi vrei raul ci imi arati ce inseamna sa traiesc,
Iubesc datorita tie cum faceam in trecut in copilarie,
Eu credeam ca nu am sa gasesc niciodata ce imi doresc,
Las sunt in fata ta uneori dar lasa-ma sa iti spun pe hartie,
Am inceput o viata noua datorita tie,sufletul mi l-ai luminat,
Toti imi spuneau candva am sa intalnesc o fiinta asemenea tie,
Ego-ul meu prea mare ma acapara si ma amagea,
Iar tu ai aparut,puf intr-o zi de toamna cand sufletul meu plangea,
Urat ma simteam cand te aveam in fata mea,avand inima rupta suferinda,
Buimac si mic m-am facut instant la cel din intai sarut primit,
Esti pur si simplu divina,simt protectia ta nu ma lasi de nimic lovit,
Sincer nu stiu daca as avea motivatie sa zambesc daca tu n-ai fii,
Cred ca nici sa traiesc nu as fii in stare,nimic nu as stii,
Extraordinar este sentimentul cand te vad te aud te simt,
Nici o fata nu este ca tine esti de necomparat esti deosebita,
Orice baiat ar vrea sa fie in pielea mea sa simta acel sentiment,
Rar este acest fenomen de iubire pura fara un interes meschin,
Multumesc celui de sus sau sortii pentru ca mi te-a scos in cale!

Ps: Citeste de la fiecare inceput de fraza prima litera,coboara fraza dupa fraza ai sa gasesti o alta fraza secreta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu