Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

marți, 19 ianuarie 2010

De ce iubim?

Intrebare intrebatoare noi de ce iubim?
Ca intr-un final sa ajungem sa ne uram?
Tinem unu la altul si ajungem sa suferim,
Chiar asa de mult ne place sa varsam lacrimi?
Sunt atatea intrebari care nu au un raspuns,
Toate rezolvarile sunt puse bine in ascuns,
Dragostea sincer cand vine nu are spini,
Avem noi grija sa creeam ura si durere,
Prin prostii si ale noastre regrete!

Cand eram mici nu stiam cei iubirea,
Pe parcurs ce am crescut am invatat,
Cei reversul la iubire dezamagirea,
Am fost antrenat prin experienta,
De nici un sentiment sa nu fiu afectat,
De toate sa stiu sa ma feresc in viata,
Asa ca tine minte asculta si invata,
Sunt putini care iti vor binele tau,
Daca nu vei ajunge propriul tau calau!


Fiecare din noi in adancul sau a suferit,
Dar in aceelasi timp foarte mult a iubit,
Degeaba mintim ca nu vrem sa iubim,
Cand asta e singurul lucru care il dorim,
Stii cand iti doresti un gram de afectiune,
Sau cand simti ca ai nevoie de un sprijin,
Fara o jumatate te simti lipsit de actiune,
Suntem facuti sa testam sa experimentam,
Dragostea suntem facuti vesnic sa o cautam!

2 comentarii: