Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Esti departe

Trecutul meu acum il revad cum ma raneste,
Sufletul dupa tine plange pe tine te doreste,
Nu te pot avea esti prea prea departe,
Sa te am langa mine sa te tin aproape,
E tardiv sa iti spun ca imi cer iertare,
Dureros este sa stai in a ta dezamagire,
Vreau sa urlu vreau sa zbier de durere,
Nu concep sa traiesc langa tine ca amic,
Fara a ta dragoste sunt un nimeni un nimic,
Mie dor de ochii ce ma priveau asa dulce.
Dar acum amagirea dureroasa unde duce?
Imi amintesc cand ai vrut dragostea mea,
Iar eu ce am facut mi-am pierdut increderea!
Ma uit la o poza de a ta si simt ca pic,
Un sniper apasa pe tragaci si auzi un click,
Spre cer ma uit ma rog si uite ma inchin,
Dar nu am cum sa ma bucur cu un declin,
Cu gloante de lacrimi am fost ucis,
Sunt urmarit de regrete parca e prescris,
Sa am un suflet ingaurit in mine inchis,
Intr-o zi o sa te am asa ca nu disper,
Nu ma voi oprii inca mai pot sa sper!

6 comentarii: