Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

joi, 7 ianuarie 2010

O amintire

Iti amintesti cand imi spuneai ca ma iubesti?
Iar ultimele tale cuvinte erau ca ma urasti!
De ce nu ai stiut sa tii de mine si ma detesti?
Nu ai stiut decat cu ura si rautate sa ma lovesti,
Oare te simti bine acum ai obtinut tot ce doresti,
Mai tii minte cand iti sopteam la ureche te iubesc,
Atunci am crezut ca esti tot ce imi doresc,
Dar asta este acum fac ce fac si tot ma amagesc,
Imi aduc aminte de tot si plang cand ma gandesc,
Stiu ca nu te mai am si nici nu te-am avut,
Prostit am fost de aparente si te-am crezut,
Acum numai cand te vad cum treci pe strada,
Ce faci nu aud,intorci fata in partea cealalalta,
Cate lacrimi amare am varsat numai eu stiu,
Am inima un loc lipsit de culoare un pustiu,
Amintire placuta nu ai lasat ci un loc cenusiu,
Tin sa iti multumesc pentru sentimentele dobandite,
Chiar daca acum esti departe nu te voi uita,
Pentru ca tu mai invatat cei sentimentul cei iubirea,
Nu te urasc ci doar imi arat fata de tine multumirea,
Si astea fiind spuse mi-am mai luat de pe inima o piatra...

4 comentarii: