Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

duminică, 25 octombrie 2009

Frumusete Inlacrimata

Captiva in intuneric inlacrimata,
Obrajii plini cu lacrimi sarate,
Tot timpul stai singura suparata,
Nu mai vreau sa fii asa frate,
Stiu ca ti-a jucat feste aceasta soarta,
Eu am aparut ca dintr-o carte,
Cu un scop sa fac parte din a ta viata,
Asculta la mine si invata,
Sa tii la mare distanta lacrimile de pe fata,
Toate depind de un fir de ata,
Yo's un baiat cu doua laturi,
Realizez ca trecutul te bantuie,
De ce nu incerci sa il inlaturi,
NU e batut trecutul in cuie,
Tu esti facuta pentru mine!

Si tine bine minte,
Eu sunt facut pentru tine,
Pentru tine sunt un medicament,
Nu am aparut la tine in viata ca ornament,
Iti pot oferii impotriva vietii un mic antrenament!
Stii ce vreau ce imi doresc?
Nush crezi ca eu glumesc,
Pe tine vreau sa te iubesc,
Poate o fii ceva prostesc,
Lucrez la o solutie,
De mine sa te lipesc,
Am drepul asta garantat de constitutie!

Sunt telepatic cand te vad,
Ochii mei vad si inima cere,
Vreau sa iti ofer numai placere,
Nu te mai las in a ta tacere,
Trecutul din minte ti-l voi sterge,
Iar departe vei putea merge,
Tu crezi k eu sunt slab si iti displace,
Pot fi si dur daca asta iti place,
Chipul tau ma inebuneste,
Dorult de tine ma chinuieste,
Voi sparge zidul ce ne desparte,
Ce tine un inger si un demon departe,
Pe noi nimeni si nimic nu ne va despartii,
Decat Moartea cand vom murii!!

Un comentariu:

  1. cate suflete pereche ai avut si tu, si de cate ori ai fost medicamentul lor....dar cand ”te daruiesti” de prea multe ori, pierzi esentialul, pe tine

    RăspundețiȘtergere