Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

duminică, 25 octombrie 2009

Sentimente Adevarate

Daca iti spun sa stai un minut,
Crezi ca ai avea ceva de pierdut,
Stau si ma gandesc la tine,
Vad si parca raman fara cuvinte,
Inima ta pentru mine ce simte,
Oare ma ai in al tau gand,
Sau sa incep sa ma plang,
Ca imi vine sa ma omor,
De al tau dor ucigator,
Daca ma gandesc la tine,zbor,
Orice obstacol pot sa il dobor,
Si numai la tine sa ma cobor,
Sa iti spun ce imi doresc,
Poate crezi ca ma prostesc,
Eu nu imi permit sa glumesc,
In doua cuvinte dulci:Te Iubesc

Un comentariu:

  1. si e atat de greu sa spui cuiva acele doua cuvinte dulci ”te iubesc”,
    ce intervine?
    frica?
    deseori zic eu...nu avem curaj

    RăspundețiȘtergere