Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

duminică, 25 octombrie 2009

Suflet Ratacitor

Am ales un drum tare ciudat in viata,
Parca totul este lipsit de nuanta,
Pe unde calc totul este de gheata,
Calea mea este pavata cu gresie si faianta,
Nu mai vreau clementa si vad cum ma cobor,
Simt un dor ucigator ca ma arunca in suferinta,
Acum dau in dementa si vreau sa ma omor,
Nu exista bine sau rau in acest joc numit viata,
Totul depinde de un singur fir de ata,
Inima mea plange cu regrete si suspine,
Pentru ca nu exista o fata langa mine,
Sa imi culeaga lacrimile de sange,
Sufletul incet incet in mine se stinge,
Prin aceasta lume nepasatoare ratacesc,
Viata mea se duce pe rapa ca la ea nu ma gandesc,
Vreau sa ma transform intr-un corb ratacitor,
Iar pe un drum sa plec sa fac un ultim zbor,
Inainte sa imi dau ultima suflare si sa mor.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu