Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

duminică, 25 octombrie 2009

Lumea Mea

Uneori ma uit la aceasta lume,nepasatoare,argintie,
Ma gandesc,la tot si prin ce am trecut,
Astept ziua de maine ce va sa vie,
Acum stau si plang dupa tot ce am pierdut,
Multi imi zic:-Chiar nu are rost!


Aceasta durere orice as face ma bantuie,
iar daca plang sunt ca si un prost,
Cate odata vreau sa pot da uitarii,
Acel sentiment blestemat al iubirii!


Tot ce imi doresc este putina iubire,
Ce pot sa mai fac sa cersec,
Dar in schimb primesc dezamagire,
Nu imi doresc decat sa iubesc!


De acum sper sa te pot uita iubire,
In urma mea te las la asta ravnesc,
Iar viata inainte vrea sa poate merge,
Pentru tine nu voi mai plange,
Sper sa pot avea o viata mai dulce!

Un comentariu: