Fotografia mea
Craiova, Europa, Romania
Acest blog este modul meu de a exprima durere ura sentimente iubire dispret si multe alte emotii si trairi...sper sa va excit creierul si ochii cu ce scriu si cum imi expun ideiile codate in cuvinte.Lectura placuta si sper sa revin cu ceva nou cat mai curand!

duminică, 25 octombrie 2009

Singuratate

Simt cum sufletul imi cedeaza
Pur si simplu numai viseaza,
Stau cu noptile nedormit,
Stau si ma gandesc
Oare ce am eu de gandit?
Oare voi ma fii iubit?
Oare o sa mai iubesc?….



Simt cum totul se termina,
Anii pe langa mine au trecut,
Parca sunt fara lumina,
Si vad cate am pierdut,
Suflet,credinta,speranta inima,
Pentru ce traiesc sa iubesc?
Sau poate iubesc sa traiesc?…

4 comentarii:

  1. Nici eu nu stiam tipi care pot scrie poezii.
    Fete totusi mai exista..consider eu;)Dar ca baiat, sa-ti postezi intr-un mod public creatiile, mi se pare un curaj demn de invidiat;)take care

    RăspundețiȘtergere
  2. Da laurette09, ai dreptate. E un gest frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta imi place tare...sa simti iubirea si sa o traiesti....iar eu iubesc sa iubesc dar daca se poate fara sa ma doara..cateodata am impresia ca simti c simt si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu stiam ca ubn tip j tn poate scrie poezii
    fete totusi mai exista asa cred eu dar u baiat sati postezi in mod public creatiile ,mi se pare un curaj demn d invidiat


    e bn asta imi place tare la tn eti un p cinste credema k orice fata siar dori sa si impatra viatza k tn
    TINEO TOT ASA PTR K E BN PWP

    RăspundețiȘtergere